Testimonial

"Pengedaran rekod dan proses membuat keputusan serta tindakan lebih cepat dilaksanakan kerana setiap keputusan, arahan dan pengurusan kepimpinan dapat ditawan menerusi sistem ini."
MAMPU
"Pelaksanaan DDMS 2.0 dapat mengurangkan kehilangan rekod jika dibandingkan sebelum pelaksanaannya kerana penerimaan dokumen secara berpusat serta rekod dapat ditawan secara terus ke dalam sistem."
MAMPU
"Pelaksanaan DDMS 2.0 dapat menjimatkan masa dalam mencari surat. DDMS juga mudah digunakan kerana boleh diakses di mana-mana sahaja dan pada bila-bila masa serta dapat mengurangkan penggunaan kertas."
Jabatan Kehakiman Syariah Malaysia
"Pelaksanaan DDMS 2.0 di KKM ialah transformasi ke arah Kerajaan Digital dan penggunaan teknologi secara mampan dan menyeluruh. Penggunaan teknologi ini memberikan kesan kepada reputasi dan prestasi kerja kakitangan. Ini dapat dilihat melalui penugasan kerja yang boleh dilakukan dengan cepat dan efektif."
Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)
"Pelaksanaan DDMS 2.0 dapat memudahkan kawalan pembukaan dan penutupan fail serta dapat mengawal dan menyelaras sistem Klasifikasi Fail dengan lebih berkesan."
Kementerian Dalam Negeri (KDN)
"Penggunaan DDMS 2.0 merupakan transformasi pengurusan rekod daripada konvensional kepada elektronik. Pelaksanaan DDMS 2.0 membawa perubahan kepada operasi secara Registri Berpusat di JPM. Sejak go live, pelbagai aktiviti DDMS 2.0 dilaksanakan seperti Fitness Class (C-Fitness), Fast Class (C-Fast), hebahan e-mel dan menerima lawatan benchmarking dari Jabatan luar."
Jabatan Perdana Menteri
"Biro Pengaduan Awam (BPA) telah berjaya meluaskan penggunaan Digital Document Management System 2.0 (DDMS 2.0) di sembilan Cawangan Negeri secara berperingkat dan telah menggunakan DDMS 2.0 sepenuhnya pada Jun 2018. BPA mengucapkan terima kasih atas kerjasama yang telah diberikan oleh pihak MAMPU dan ARKIB Negara dalam merealisasikan penggunaan DDMS 2.0 di Biro tersebut."
Biro Pengaduan Awam
“DDMS 2.0 banyak membantu dalam sistem penyampaian perkhidmatan awam secara elektronik menjadi lebih cepat dan berkesan bagi melicinkan sesuatu urusan kerja. Terima kasih diucapkan kepada pihak MAMPU atas usaha yang dilakukan bagi memastikan semua agensi Kerajaan dapat memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan secara keseluruhan.”
RISDA

Sila hubungi kami untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut.

Skip to content